Jdi na obsah Jdi na menu
 

Hlavními prostředky vzdělávání v MŠ  jsou činnosti,. Nejdůležitější je to, co dítě v MŠ prožívá a jak se cítí, prožitky a zkušenosti.

Vzdělávání dětí přizpůsobujeme jejich individuálním potřebám a možnostem dětí, nabízíme vhodné vzdělávací prostředí, pro děti vstřícné, podnětné, zajímavé a obsahově bohaté, v němž se dítě může cítit bezpečně, spokojeně a které mu umožní projevovat se přirozeným dětským způsobem. Využíváme hlavně metody prožitkového a kooperativního učení hrou a činností dětí, které jsou založeny na vlastních zážitcích, podporují dětskou zvídavost, potřebu objevovat a získávat nové zkušenosti.

Spontánní i řízené aktivity jsou vzájemně provázané, vyvážené, aby odpovídaly možnostem a potřebám dětí. Probíhají zpravidla v menší skupině nebo individuálně. Jsou dětem předkládány formou vzdělávací nabídky se snahou aktivně, individuálně se účastnit poznávání a objevování na cestě, kde učitelka je průvodcem dítěte.


Integrované bloky

1. NEJDŘÍV KRŮČEK, POTOM KROK

 – cestičkou krátkou, klikatou i dlouhou projdeme spolu celý rok … k  lidem 


2. NEJDŘÍV KRŮČEK, POTOM KROK

 – cestičkou krátkou, klikatou i dlouhou projdeme spolu celý rok … k přírodě


3. NEJDŘÍV KRŮČEK, POTOM KROK

 – cestičkou krátkou, klikatou i dlouhou projdeme spolu celý rok … ke zdraví

 obrazek-08.jpg

 

 

 

 

zpět